پیج آتوریتی چیست؟

بهمن



به وبلاگ من خوش آمدید


پیج آتوریتی چیست؟

Page Authority و Domain Authority یک عامل سئو غیر رسمی است که نقش بسیار مهمی دارد. Page Authority و Domain Authority چیست؟ Page and Domain Authority رتبه ای است که به سایت شما داده می شود و برای سئو و از نظر گوگل مهم است.

Page and Domain Authority امتیازی از 0 تا 100 برای سایت شما است. به طور خلاصه، Page and Domain Authority معیاری است که کارشناسان سئو به آن توجه می کنند و به کمک آن نقاط ضعف و قوت کار خود را پیدا می کنند و با کمک تغییراتی که باید در محتوای خود ایجاد کنند به رتبه بالاتری در سایت ها می رسند. معیار اعتبار در واقع نشان می دهد که چگونه یک سایت با صفحه اختصاصی خود می تواند جایگاه بهتری در گوگل و موتورهای جستجو داشته باشد.

کارشناسان سئو برای بررسی قدرت سایت به Page and Domain Authority مراجعه می کنند و این معیاری برای آنهاست که توسط سایت MOZ با اعداد بین 0 تا 100 ارائه می شود.در زیر با معنی و کاربرد Page Authority و Domain Authority در سئو امروز بیشتر آشنا خواهیم شد.

here

Page Authority به چه معناست؟
در یک تعریف کلی در مورد Page Authority می توان گفت که معیاری برای سنجش رتبه سایت شماست. این بدان معناست که صفحه شما از نظر محتوا، تعداد بازدید کاربران و میزان انتشار آن در اینترنت چقدر محبوب است. البته نکته اینجاست که باید بدانید که رتبه صفحه اصلی سایت شما همیشه با بقیه صفحات متفاوت است. Page Authority امتیازی بین 0 تا 100 را از طریق Maze برای هر صفحه در سایت شما گزارش می دهد.

اعتبار دامنه به چه معناست؟
در تعریف دامنه اتوریتی {Domain Authority} باید بگوییم که Domain Authority فقط اعتبار دامنه سایت را در نظر می گیرد که معمولاً بالاتر از صفحه اتوریتی است. به عنوان مثال اگر شما کسب و کار دارید و در فضای مجازی وب سایت دارید و در رتبه هفتم صفحه اول موتورهای جستجو قرار دارید، اگر می خواهید جایگاه شما بالاتر باشد باید اعتبار شما از سایت های بالاتر شما بالاتر باشد.

تفاوت بین Page Authority و Domain Authority
شاید به طور کلی، اتوریتی صفحه پیش‌بینی امتیاز احتمالی یک صفحه از دیدگاه عددی باشد و اعتبار دامنه احتمال رتبه‌بندی کل دامنه سایت است.

اما نکته جالب این است که هر دو، یعنی. اتوریتی صفحه و اتوریتی دامنه با فاکتورهای یکسان و رتبه بندی عددی از 0 تا 100 به دست می آید و بسیار شبیه هم هستند. در حالی که Domain Authority کل دامنه سایت شما را بررسی می کند، Page Authority روی یک صفحه متمرکز می شود.

آیا اتوریتی صفحه و دامنه روی سئو تاثیر می گذارد؟
سوالی که برای برخی افراد پیش می آید این است که آیا امتیاز Page و Domain Authority در سئو موثر است یا خیر. در گام اول باید بدانید که اگر به عنوان متخصص سئو کار می کنید و یا صاحب سایتی هستید که سئو آن برای شما مهم است، باید افزونه MOZ را روی سیستم خود نصب کنید که به کمک آن می توانید به سرعت امتیاز سایت های دیگر را نسبت به سایت خود کسب کنید و همچنین امتیاز سایت خود را به دست آورید و در نتیجه نقاط ضعف آن را اصلاح کنید و سئوی سایت خود را افزایش دهید. در واقع این سیستم ابزاری مفید برای افزایش رتبه سایت است.

چگونه امتیاز اعتبار صفحه خود را افزایش دهید
برای افزایش امتیاز صفحه اتوریتی خود باید کد زیر را دنبال کنید:

ایجاد محتوای با کیفیت و مرتبط می تواند بسیار موثر باشد. سعی کنید محتوای استثنایی برای سایت خود ایجاد کنید تا گوگل به شما به عنوان یک سایت مرجع نگاه کند.
فعالیت رسانه های اجتماعی بر تعداد بازدیدها و در نتیجه بر امتیاز شما تأثیر می گذارد. این شبکه ها شاخه های کار و سایت شما محسوب می شوند
ایجاد یک حلقه بازخورد خوب یکی از شرایط اصلی است
به فاکتورهای سئوی داخلی سایت خود توجه کنید و به تمام جزئیات دقت کنید.
لینک های داخلی داشته باشید و با کمک آنها بین صفحات سایت خود ارتباط خوبی برقرار کنید که برای سئوی سایت شما بسیار موثر خواهد بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط بهمن در دو شنبه 2 مرداد 1402

مطالب پیشین